Kruso Logo
Kontakt os

Datadrevet succes.

Udnyt kraften i data. I dagens digitale landskab er data brændstoffet, der driver informerede beslutninger og giver virksomheder en konkurrencemæssig fordel.

Vi tror på at nøglen til at blive en konkurrencedygtig virksomhed, uanset branche eller industri, er ved at gøre data til en integreret del af forretningsstrategien. Ved at bruge data på den rigtige måde kan man finde nye og uforudsete døre som kan optimere og skabe ny forståelse for kundernes adfærd. Med en skalerbar dataarkitektur som centrum i ens forretning er det muligt at bruge data til at få indsigt, der bringer dig til det næste niveau.

Rosendahl Design GroupGlobal commerce

Start din dataindsamling med en Customer Data Portal

Det er aldrig nemt at vælge den rigtige teknologi. Specielt ikke når det er på et nyt og komplekst område som forbrugerdata. Hos Kruso tror vi på at en korrekt implementeret customer data platfom (CDP) er nøglen til at kunne gennemføre enhver datastrategi. En CDP gør det muligt at tracke og udvælge brugerrelateret data ét samlet sted, uanset hvilken kilde det kommer fra - serversider, kundesider, could apps eller sociale medier. Når alt marketing data, e-commerce data og in-app data er indsamlet, er du klar til opdage nye trends og muligheder som før var skjulte. Ved at optimere ud fra de nyfundne trends og muligheder får du mulighed for at skabe de optimale brugerrejser, præcise budskaber og brugeroplevelser som dine kunder forventer. Tag det første skridt mod en optimeret forretning ved at lære mere om customer data platform.

Lakrids by BülowE-commerce platform

Dataarktiktektur og infrastruktur

Byg en scalerbar datainfrastruktur som fokuserer mindre på dataintegritet og mere på at få brugbar værdi fra din data. Uanset hvor meget data du bruger i forvejen kan vi altid hjælpe dig med at tage det næste skridt. Opsætning af en tracker, rense ud i uoverskuelig data, integrere between business systemer eller gøre data tilgængeligt for hele organisationen. Uanset hvilken slags digital løsning du bygger, er det essentielt at forstå dine kunder for at kunne skabe et produkt eller service, der bliver ved med at give dem lyst til at komme tilbage igen og igen.

Uanset om du bygger et CMS system, en e-commerce løsning eller en marketingside, giver vores løsninger dig mulighed for at lave et datagrundlag, som sætter kunden i centrum og tilbyder produktcentrerede visninger samtidigt. Indsaml betydningsfuld, brugbar og meningsfuld data fra dine kunder og deres interaktioner med din virksomhed, uanset hvor de befinder sig i kunderejsen. Strømlign dine data pipelines og sikre at de korrekte data kommer de rigtige steder hen på de rigtige tidspunkter. Lad os starte med at give dig 6 trin til din dataanalyse.

Mere end ét perspektiv

At kunne se ens virksomhed fra forbrugerens perspektiv giver værdi, men det fortæler ikke altid hele historien. Det er mindst ligeså vigtigt at kunne forstå virksomheden fra produktets perspektiv. Gennem den erfaring vi har opnået fra utallige e-commerce løsninger, forstår vi værdien af produktinformationer, når man skal sælge og lave marketing for et produkt. Ved at kombinere forbruger- og produktdata i den samlede data strategi kan man skabe et komplet billede af hvilke produkter, der driver ens virksomhed fremad.

Toolbox:

  • Customer Data Portal

  • Data Tracking Plans

  • Platform Selection

  • Product Information Management

  • Technology Roadmap

Analyse & insights

Uanset om du ønsker at køre et out-of-the-box reporteringsprogram eller bygge et single source of truth dashboard for hele organisationen tager vores løsninger de rå data og forvandler dem til værdifulde indsigter.

Vi kan hjælpe med at skabe intuitive reporter, som sætter dig i føresædet for din organisations marketing ved at bruge de bedste datavisualiseringsværktøjer kombineret med ETL-tjenester og data pipelines.

Toolbox:

  • Dashboards / Visualization tools

  • Product & Marketing Analytic tools

  • Data pipelines & ETL

  • Data warehouses

Marketing automation og personalisering

Ønsker du at få mere ud af din markting automatisering? Med de rigtige kombinationer og værktøjer kan du skabe automatiseret kampagner på tværs af flere kanaler på ingen tid. Med vores hjælp kan du opsætte specifikke kohorte og skræddersyet flows baseret på kvantitativ og kvalitativ data fra 1. og 3. parts data, som rammer dine kunder hver gang de interagerer med din virksomhed.

Toolbox:

  • User journey mapping

  • User flows

  • Rule-based personalisation

Mød vores datapartnere

Kontakt os

Kenneth Ryle Thorsson

kth@kruso.dk

+45 40 25 66 30