Kruso Logo
Kontakt os

Datadrevet succes

Vi tror på at data brændstoffet, der driver de bedste beslutninger og giver virksomheder en konkurrencemæssig fordel.

Vi tror på at data er grundlaget for succes

Uanset branche eller industri er vi overbeviste om at nøglen til at blive en konkurrencedygtig virksomhed, er ved at gøre data til en integreret del af forretningsstrategien. 

Ved at bruge data på den rigtige måde kan man finde nye og uforudsete døre som kan optimere og skabe ny forståelse for kundernes adfærd.  

Med en skalerbar dataarkitektur som centrum i ens forretning er det muligt at bruge data til at få indsigt, der bringer dig til det næste niveau. 

Digital strategiVi bestræber os på at fuldende jeres fulde potentiale digitalt og tage jer et skridt foran konkurrenterne.

Gør data til en central del af strategien

Hos Kruso integrerer vi data dybt i forretningsstrategien for at låse op for vækst og skabe værdi. Vores tilgang er skræddersyet og resultatorienteret, idet vi kombinerer strategisk marketing med dataindsigter, men på samme tid alligner med dine forretningsbehov. 

Som strategisk partner sørger vi for, at data og digitalisering bliver centrale elementer i din virksomheds overordnede strategi, hvilket er afgørende for at realisere forretningsværdi i en digital tidsalder. 

Data skal ikke være noget der figurerer på sidelinjen. Den skal være hovedelementet for de beslutninger der skal være med til at drive forretningen fremad.

E-commerceVi tror på at de bedste commerce-løsninger skabes ud fra et stærkt forretningsfokus, de rette teknologier, og evnen til at aktivere personerne på projektet.

Fra data til omsætning

Når vi taler commerce, er data altid alfa omega. Det gælder både inden for produkthåndtering og kundedata.  

Derfor har vi altid data med i processen når vi udvikler commerce-løsninger. Det gælder særligt når vi udarbejder kunderejsen, så vi er sikre på at skabe en brugerrejse der giver mening for flest mulige kunder. 

Vi er særligt eksperter i Product Information Management (PIM) og Customer Data Platform (CDP), hvor data kommer fra forskellige kanaler og skal samles i et system som skaber overblik og være med til at gøre den daglige drift og vedligeholdelse nemmere.  

Vi tror på at det bedste MarTech-setup kan gøre din forretning bedre:

Start din dataindsamling med en Customer Data Platform (CDP)

Det er aldrig nemt at vælge den rigtige teknologi. Specielt ikke når det er på et nyt og komplekst område som forbrugerdata.  

Hos Kruso tror vi på at en korrekt implementeret Customer Data Platfom (CDP) er nøglen til at kunne gennemføre enhver datastrategi. En CDP gør det muligt at tracke og udvælge brugerrelateret data ét samlet sted, uanset hvilken kilde det kommer fra - serversider, kundesider, could apps eller sociale medier.  

Når alt marketing data, e-commerce data og in-app data er indsamlet, er du klar til opdage nye trends og muligheder som før var skjulte. Ved at optimere ud fra de nyfundne trends og muligheder kan du skabe de optimale brugerrejser, præcise budskaber og brugeroplevelser som dine kunder forventer. 

CRM og marketing automation

Kunderejser er ikke længere lineære, og forbrugere har mere magt end nogensinde til at interagere med dit brand på deres egne betingelser. Det betyder at du ikke bare kan lave en one-size-fits-all kommunikationsmodel, men må lave personaliseret indhold der rammer brugeren med det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt. 

Det stiller nye krav til digitale marketingsfolk, der skal gøre mere med færre ressourcer. Heldigvis kan et velorganiseret CRM-system og marketing automation kan hjælpe med at gøre din digitale marketing meget mere personlig.  

Vi kan hjælpe dig med at få styr på alle de data du sikkert allerede har om jeres kunder, og få skabt et system og en struktur der giver mening i dagligdagen. CRM behøves ikke være svært hvis det gøres rigtigt. 

Visualiser din data og skab overblik

Data skal være overskueligt og nemt at tilgå. Og det er nemmere sagt end gjort (det ved vi godt).

Uanset om du ønsker at køre et out-of-the-box reporteringsprogram eller bygge et single source of truth dashboard for hele organisationen tager vores løsninger de rå data og forvandler dem til værdifulde indsigter. 

Vi kan hjælpe med at skabe intuitive reporter, som sætter dig i førersædet for din organisations marketing ved at bruge de bedste datavisualiseringsværktøjer kombineret med ETL-tjenester og data pipelines. 

Skal vi hjælpe dig med jeres data setup?

Kenneth Ryle Thorsson

kth@kruso.dk

+45 40 25 66 30