Kruso Logo
Kontakt os

inco Cash & Carry

Scan varer direkte i app’en og tilføj dem til din digitale indkøbskurv.

Inco Cash & Carry er en af Danmarks største fødevaregrossister, der sælger både fødevarer og tilbehør til virksomheder fra deres tre varehuse. 

Kruso har siden 2019 været inco’s innovationspartner inden for digital transformation. Baseret på store brugertests og innovative forretningsbeslutninger har vi udviklet en selvbetjeningsløsning der optimerer kundeoplevelsen for Incos kunder med en scan-selv app. 

Digital transformation med agil udvikling

Første skridt mod scan&go-appen var at identificere mulighederne for incos digitale forretningstransformation. Sammen udarbejdede vi en langsigtet, strategisk digital forandrings- og investeringsplan , som kunne realiseres i form af dette eksekveringsprojekt.  

Hertil skabte vi en konkret og praktisk målsætning:  

At udvikle en native app-løsning, som giver incos kunder mulighed for at betjene sig selv i varehusene direkte fra deres egen smartphone.  

Kvalitetssikring gennem brugerdrevne designmetoder

Med udgangspunkt i en brugercentrisk tilgang spurgte vi os selv “hvem er brugerne og hvilke behov og forudsætninger besidder de?” Dette gav os mulighed for at kvalitetssikre produktet løbende med fokus på inco’s kunder. 

Og hvem er bedre til at hjælpe os på vej, end de mennesker, der har den daglige kontakt og interaktion med netop kunderne?    

Gennem en fleksibel og agil participatory design tilgang involverede vi nøglepersoner på tværs af organisationen; alt fra teknologieksperter, til salg, marketing, kundeservice og kassemedarbejdere.    

Udstyret med en prototype var medarbejderne i inco de første til at brugerteste. Og med en bred repræsentation på tværs af kunde touch points fik vi værdifulde indsigter i de forudsætninger og behov, som brugerne har, men også hvordan produktet kunne understøtte medarbejdernes daglige arbejde, interaktion og dialog med kunderne. 

Brugertests blev indsamlet, analyseret, bearbejdet og endelig implementeret gennem en række mikrosprints; test, designtilpasning, test, designtilpasning... 

Fuldt overblik samlet i app’en

Med appen kan incos kunder scanne sine varer fra telefonen, hurtigt søge efter mere end 37.000 produkter, betale via appen, administrerer hvem af personalet, der skal kunne handle på vegne af virksomheden og se og sende fakturaer og kontoudtog via mail og sms. 

Derudover giver app’en giver mulighed for at personalisere sit indhold, så man får vist tilbud der er relevante for en. 

Løbende udvikling og nye features

Siden lanceringen i 2022 har vi videreudviklet app’en og løbende kommet med forbedringer og nye features til løsningen. Dette sker i et konstant samarbejde hvor inco som virksomhed også udvikler sig og får nye behov og ser nye muligheder for hvordan de kan forbedre kundeoplevelsen for deres kunder.  

Dette har udmundet sig i et stort fokus på data og indsigter fra kunderejser som er blevet en vigtig forretningsmæssig driver for den videre digitalisering af inco. 

Hvordan kan vi hjælpe dig?