København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
Amplitude er en pioner indenfor digital optimeringssoftware. De hjælper flere end 1400 kunder, heriblandt Atlassian, Instacart, NBCUniversal, Shopify og Under Armour til hurtigere og mere effektivt at innovere ved at besvare det strategiske spørgsmål: ”Hvordan driver vores digitale produkter vores forretning?”. Amplitudes digitale optimeringssystem gør det nemt for alle teams at tilgå og udnytte vigtige data. På denne måde samles produkt-, marketing-, udviklings- og eksekveringsteams om en ny forståelse af kundeadfærd og et fælles syn på, hvad som driver virksomhedens resultater. Amplitudes analyseløsning er best-in-class og rangeret som #1 af G2.
Digital Optimering fungerer som kontinuerlig feedback, som driver digitale, data-drevne produkter og oplevelser. På denne måde udnyttes data til at forbinde brugernes ønsker til de produkter og oplevelser, de får. Det digitale optimeringssystem er det eneste forenede data-, analyse- og personaliseringssystem, der kan forbinde digitale produkter og forretningsresultater samt give viden om, hvilke investeringer, der har en effekt. Systemet forener alle teams i organisationen med fælles data og giver en ny og dybdegående forståelse af kundeadfærd samt hurtige handlemuligheder, hvilket er afgørende for at tilpasse brugeroplevelser her og nu.
At se og forstå kundeadfærd
At forudse hvilke handlinger, der leder til forretningsresultater
At tilpasse hver oplevelse for at maximere effekt
Systemet er drevet af den proprietære Behavioral Graph, som øjeblikkeligt samler, analyserer og korrealere enhver kundehandling med resultater, der har betydning – eksempelvis engagement, vækst og loyalitet.