København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
Vi giver dig et par gode grunde til hvorfor du bør overveje en CDP.
En Customer Data Platform (CDP) er en database, der samler værdifulde kundedata fra forskellige kanaler pÃ¥ én samlet platform. Det gælder alt fra hjemmeside-besøg, købshistorik, interaktioner pÃ¥ sociale medier (likes og kommentarer) og meget mere, som er relevant at vide om kunden. Â
Med en CDP kan du skabe et strømlinet overblik, hvor al information er samlet ét sted, og gør det muligt at skabe relevant, præcis og personlig kommunikation til hver enkel kunde.Â
En CDP samler og kombinerer data fra en lang række forskellige kilder og platforme og giver dermed ét samlet billede over en kunde. Derfor er det muligt for dig at fÃ¥ en bedre forstÃ¥else for kunden og deres adfærd.Â
Du arbejder mÃ¥ske med flere forskellige kanaler og platforme, som alle har forskellige budgetter og mÃ¥lsætninger. Dermed kan det ogsÃ¥ være svært at sammenligne og holde forskellige kampagner op mod hinanden. Med en CDP kan du se hvordan dine kanaler og kampagner performer, og fÃ¥ en forstÃ¥else for hvad der virker og hvad der ikke virker.Â
Med en CDP kan du segmentere dine kunder ned i mindre gruppe, og finde frem til hvem der er mest værdifulde for din virksomhed. Med andre ord ved du hvilke heste du skal bruge din tid, energi og penge pÃ¥. Med dine indsamlede informationer kan du sende relevant indhold til engagerede kunder, som med størst sandsynlighed vil respondere positivt pÃ¥ dine budskaber.Â
Ved at have en dybdegÃ¥ende forstÃ¥else over dine kunder, kan du skabe en skræddersyet kundeoplevelse, der er tilpasset hver enkel kunde. Det sikrer at kunderne bliver mødt af ensartet budskaber pÃ¥ forskellige kanaler og platforme, som gør den samlede oplevelse bedre, end hvis den kommunikation, som kunden bliver mødt af, gÃ¥r i øst og vest.Â
Du bruger sikkert allerede meget tid pÃ¥ at indsamle data, men ikke mindst ogsÃ¥ at forstÃ¥ den data du har indsamlet. Med en CDP kan du automatisere mange processer og fokusere pÃ¥ de ting, der faktisk skaber værdi for dig og hos kunden. I stedet for at bruge tid og penge pÃ¥ kunder, som mÃ¥ske ikke har stor interesse i din virksomhed, kan du gennem en CDP fokusere pÃ¥ kunder med størst potentiale for at give din virksomhed værdi. Â
Teaser
Har du lyst til at få den fulde forståelse for indholdet i en tracking plan?
Få adgang til samtalens fulde længde ved at udfylde formularen.
Beklager, vi kan desværre ikke vise dig formularen. Kan det være fordi at du har ad blockers aktiveret?
Vi tager gerne en snak med dig!Â
Kontakt vores CCO Kenneth Ryle Thorsson.Â