København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
Med design som fundament og med brugeren i centrum, skaber vi intuitive og visuelt appellerende løsninger, der fænger publikum og skaber resultater.
Vi tror på at godt design skabes gennem en klar forståelse for brugerens behov. Det sker ved hjælp af grundig research og sparring, tilsat kreativitet og kompromisløst håndværk. Ofte ender det i formgivning, og næsten lige så ofte på en skærm. Ind imellem fører det til innovation og forretningsudvikling. Uanset hvad kommer det slutbrugeren til glæde og gavn.
Med mere end 20 års erfaring inden for UX og design, har vi massiv erfaring i at koble behov og efterspørgsel i designprocessen. Derfor går vi strategisk til opgaven og holder altid brugeren i centrum hele vejen.
Vi anerkender, at hvad der fungerer for én, ikke nødvendigvis fungerer for alle. Derfor er det vores mål at sikre, at alle vores digitale løsninger er tilgængelige og brugbare for hver enkelt bruger, uanset deres særlige behov.
Hos Kruso ser vi ikke tilgængelighed som et alternativ, men som en selvfølge. Udover at nye love og regler har ført til øget bevidsthed og skabt højere krav for tilgængelighed, ved vi af erfaring at det er den bedste måde at skabe mere effektive digitale services på.
I juni 2025 træder nye regler i kraft for den private sektor, som kommer til at påvirke mange virksomheder, som skal sikre at deres digitale løsninger er fuldt tilgængelige.
Både kvantitative og kvalitative undersøgelser, bruges til at forstå brugernes adfærd, behov og ønsker.
Vi kortlægger brugerens interaktioner med et givent design eller digitalt produkt og får en forståelse af hvordan brugeren oplever brugerrejsen.
Vi udvikler løbende prototyper af et produkt eller en service, som bruges til at teste og forfine det endelige design.
Vi tester altid prototyperne via brugertests, som hjælper med at evaluere brugeroplevelsen og identificere problemer og områder til forbedring.
Vi tror på at det bedste resultat skabes i samarbejde. Co-creation er en metode, hvor brugerne og designere samarbejder om at skabe den bedste løsning, der opfylder brugernes behov.
Vi sikrer, at designet er tilgængeligt for alle brugere for at øge løsningens rækkevidde og anvendelighed.
Dit brand skal ikke bare blive set – det skal huskes! Det gør vi ved at skabe en klar identitet på baggrund af et stærkt UI design.
Hos Kruso går vi op i at vores løsninger har intuitive og brugervenlige interfaces. Men i lige så høj grad som brugeroplevelsen skal være i top, skal vores løsninger også tjene en æstetisk rolle. Den digitale identitet, skal afspejle din virksomheds værdier og brandpersonlighed og ikke mindst går igen på tværs af kanaler og brugerflader.
Gennem klart specificerede design systemer samler og skaber vi den digitale identitet. I mødet mellem tech og design, sikrer designsystemet fleksibilitet og kontrol, samtidigt med at vi hurtigere kan tilpasse og skalere af dit brand på tværs af digitale miljøer.
Design er andet og mere end formuleringer og formgivning. Designprocessen kan åbne for mulighedsrum, som flytter forretninger, ændrer holdninger og adfærd, og skaber ægte forandring.
Vi er åbne i vores udgangspunkt, og vi færdes hjemmevant i processer, hvor vejen til målet kan forekomme vanskelig, men hvor gevinsten er uomtvistelig, når først vi når derhen.
Ægte innovation er nemlig ikke en lineær proces. Den går op og ned, og nogle gange i ring. Men hos Kruso er vi heldigvis glade for rutchebaner. Også dem med loops.
Hvis vi skal skabe præference i markedet, skal vi bygge brands, som brugerne husker.
Det gør vi gennem oplevelser. Fra det mindeværdige visuelle fundament, over den sømløse brugerrejse, til den engagerende interaktion. Websites bliver brugt, men oplevelser bliver værdsat, husket og delt.