København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
Et digitalt produkt skal naturligvis være relevant, hvis det skal blive en succes. Relevans alene, er imidlertid ikke nok for tidens travle og forvænte brugere, som forventer at blive mødt af intuitive og engagerende løsninger. Heldigvis! – For det er jo lige det, godt design kan skabe.
Det enkle svar er: Godt design er lavet til rigtige mennesker. Det detaljerede svar er, at det er mange ting:
Godt design forstår at anvende veletablerede konventioner for brugervenlighed smart; konventioner, som er et produkt af hvad man kan kalde ”digital kultur”. Men kultur er ikke noget, man bare lige skaber. Det kræver en enorm mængde tid, ressourcer og parathed til at fejle at kultivere brugerne – hvilket sjældent vil være en god business case for en almindelig dansk virksomhed. Men så er det heldigt, at vi har digitale frontløbere, både globale som Google, Apple, Instagram, Spotify, Uber og de hjemlige som Digitaliseringsstyrelsen, MobilePay, DR, osv., som med deres enorme push skaber nye de facto usability-konventioner, som andre i deres produktdesign kan reflektere og være i sync med.
Digital bæredygtighed
En samtale om grønne løsninger
Har vi tændt en lille grøn flamme i dig? Det håber vi i hvertfald.
I denne samtale tager Mie og Rune dig med rundt omkring nogle af de grundlæggende grundsten for digital bæredygtighed og ser på nogle af de støreste problemer den digitale revolution har på vores verden.
Få adgang til samtalens fulde længde ved at udfylde formularen.