København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
Kruso er i dag samarbejdspartner på en lang række samfundskritiske offentlige digitale touch points, herunder Folketinget, Region Nordjylland, PET, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, 35 af landets kommuner, og mange andre. Vi sætter en ære i med dette arbejde at spille en aktiv rolle i den fortsatte værdiskabende og bæredygtige digitalisering af verdens mest digitale offentlige sektor.
Danmark har en af verdens mest velfungerende offentlige sektorer. Få steder i verden er der bedre sammenhæng mellem det, offentlige institutioner og virksomheder leverer og det, borgerne og samfundet efterspørger. Og dén sammenhæng kan ganske givet tilskrives, at Danmark er det land i verden med den højeste digitaliseringsgrad af offentlige services – kombineret med den åbenhed og transparens, der er en del af det danske samfunds værdier og normer.
En væsentlig del af det at understøtte et åbent og transparent samfund er kommunikation og interaktion mellem myndigheder og borgeren, og her er digitale løsninger, webplatforme og selvbetjeningsløsninger en integreret del af danskernes hverdag.Det er vi, fordi vi forstår, hvad det er for en kontekst, løsningerne skal anvendes i og, hvad det er, der skaber værdi for vores offentlige kunder. Vi forstår, at en digital platform er en central del af det at løse en offentlig kerneopgave. Vi forstår at offentlige virksomheder er drevet af et reelt ønske om at hjælpe andre, og at det motiv er motivation for alt det, der hver dag udspiller sig imellem borger og myndighed eller virksomhed og myndighed.
Der er vigtigt, at offentlige myndigheders digitale platforme er skabt til at inkludere alle. Alle borgere er lige og alle har krav på at kunne komme i kontakt med myndighederne. Derfor arbejder vi intensivt med tilgængelighed og design af servicerejser, der tilgodeser, at ikke alle brugere er ens og, at der skal være rum til alle.