Kruso Logo
Kontakt os

Kruso og Contentstack annoncerer nyt partnerskab.

Kruso slutter sig til Contentstack's Catalyst Program

Kruso glæder sig over, at kunne oplyse, at vi har sluttet os til Contentstack's Catalyst Program. Contentstack er et banebrydende agilt CMS, der giver marketingfolk og udviklere mulighed for, at samarbejde omkring indhold som aldrig før. Kruso vil samarbejde med industriførende teknologi og service udbydere, som et nyt medlem af Catalyst programmet hos Contentstack.

En industriførende Headless CMS udbyder

Contentstack er en pioner inden for Headless CMS, og kombinerer Agile Content Management System og Digital Experience Platform (DXP) teknologi. Fundamentet for Contentstack er bygget på driften af, at levere banebrydende løsninger til deres kunder. Derudover har Contentstack gjort det til deres mission, at være uundværlig for organisationer i fortællingen om deres historier samt forbinde med de mennesker de holder af, gennem inspirerende moderne oplevelser. Som grundlæggeren af MACH Alliance er Contentstack forpligtet til komponerbar teknologi, der er Microservices-baseret, API-first, Cloud-native SaaS og Headless.

Vi er super glade for at samarbejde med Contentstack. Både Kruso og Contentstack deler en fælles vision omkring levering af de bedste løsninger gennem en API-first-tilgang, der muliggør en komponerbar arkitektur til at fremtidssikre kundernes marketingteknologiske stakke og leverer hurtigere forretningsværdi. Contentstack og Kruso er et perfekt match og tilbyder brancheførende CMS- og Experience Management-løsninger via mikrotjenester, API-first, cloud-native SaaS og hovedløse løsninger.

- Chris Zimmerman, Head of e-commerce & data, Kruso

Partnerskab omhandlende levering af et nyt content management system til Dilling

I dag bevæger mange brands sig fra monolitiske platforme til en mere moderne og komponerbar arkitektur. Med dette partnerskab vil kunder være i stand til, at tage en headless tilgang, og dermed fremskynde levering af indhold. Kruso og Contentstack går ind i projektet i samarbejde med commercetools for, at levere et moderne headless content management system og digital oplevelsesplatform til den danske familieejede uldtøjsproducent Dilling.