København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
B2B-handel er en kompleks og dynamisk industri, som omfatter mange aspekter. Vi er din digitale partner hele vejen.Â
Overordnet set er B2B-handel en kompleks og konstant udviklende sektor, der kræver en dyb forstÃ¥else af bÃ¥de kundernes behov og de unikke aspekter af inter-virksomhedshandel. Â
Med en stigende tendens mod digitalisering og tilpasning, skal B2B-virksomheder være agile og klar til at tilpasse sig et hurtigt skiftende forretningsmiljø. Netop derfor er det essentielt at have en klar digital strategi som sikre fundamentet for vækst.Â
Uanset om man taler B2C eller B2B, kan man ikke undervurdere vigtigheden og potentialet ved data (nÃ¥r det bruges pÃ¥ den rigtige mÃ¥de). Data kan bruges i mange sammenhænge - kundeforstÃ¥else, drift, produktudvikling, risikostyring, marketing og generel performance tracking. Â
I en verden, der bliver stadig mere drevet af informationsteknologi, er anvendelsen af data blevet en central søjle i digitale B2B-strategier. Denne udvikling kræver, at virksomheder ikke kun investerer i avancerede datahåndteringsværktøjer, men også udvikler kompetencer til effektivt at fortolke og anvende denne data til at tage konkrette forretningsbeslutninger.
Udover at have styr pÃ¥ produktoplysninger og produktindhold i PIM-systemet er det vigtigt at have det optimale sammenspil med alle de andre eksisterende systemer. Â
ERP til administration af regnskab, salg, ordrer osv. CRM til administration af interaktioner med kunder og kundedata. OMS til at administrere og koordinere hele processen for kundebestillinger. Og ja, listen fortsætter...Â
Det essentielle ligger i at for fÃ¥ mest muligt ud af implementeringen en B2B webshop skal din commerce platform forbindes og synkroniseres med disse systemer (og systemerne med hinanden). Dette er ligeledes med til at understøtte en unik omnichannel-oplevelse for dine kunder.Â