København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
Vi ved, at en velformuleret digital strategi er afgørende for at opnå succes i det konstant forandrende digitale landskab. Vores mål er at frigøre det fulde potentiale i din digitale tilstedeværelse og tage dig et skridt foran konkurrenterne.
Digitalisering er en bevægelse – fremad, opad, nedad, henimod; snigende, kvantespringende, glidende mod en forestilling om fremtiden, hvor digital instrumentering vil kunne spille en positiv rolle. Med Kruso som digitaliseringspartner kan din forretning effektivt træffe beslutninger om digitale initiativer pÃ¥ et validt grundlag.Â
Eksekvering uden strategisk validitet er risikabelt. Dette gælder i særdeleshed i en digitaliseringskontekst, hvor vilkår og forudsætninger ændrer sig hurtigt og konstant. Derfor må man fokusere på at tænke sig godt om, før man handler.
Samtidig er strategi helt overflødigt, hvis det ikke udmunder i eksekvering. Derfor må man fokusere på at handle.
Kunsten består i at gøre det samtidigt.
Kruso tilbyder en særlig integreret, binært fokuseret samarbejdsorganisation, som på den ene side sikrer hurtig og agil eksekvering på kundens her-og-nu behov, og samtidig holder styr på den overordnede strategiske plan.
Dette drejer sig om digital drevet forandring af vores kunders forretning, dvs. nye forretningsmuligheder igennem nye produkter eller services, reducerede omkostninger og mere effektiv service igennem ændrede processer, nye kanaler ift. salg og kommunikation. Det handler også om organisationsdesign.
Typisk output:Â
Digital vision og hypoteseÂ
Afklaring af interne forretningsprocesserÂ
Kunde- og markedsanalyserÂ
Teknisk visionÂ
OKR + Initiativ Road Map Â
Hvis skalering af din e-commerce/branding-platform skal være en succes, kræver det et skalérbart CX-koncept. Vi kan hjælpe med at afdække om den eksisterende CX-strategi og de tekniske koncepter kan løfte også nye krav, som f.eks. nye målgrupper, internationalisering mod nye markeder, ny multi-brand arkitektur, mv.
Typisk output:Â
CX Expert reviewÂ
CX data auditÂ
Market CX benchmark-analyseÂ
Usability study (interviews, user testing, mv.)Â
Investment/execution business caseÂ
Står din virksomhed over for ny- eller reinvestering i en commerce platform, er der mange aspekter at tage i betragtning, som f.eks. ROI, TCO, skalerbarhed, modulær arkitektur, kodegenbrug og opbygning af en governance-struktur. Som din teknisk-strategiske rådgiver kan vi skabe sikkerhed i din plan for investering i Commerce-teknologier og softwares.
Typisk output:Â
E-commerce market benchmark analyseÂ
Software feature mapping & vendor selectionÂ
Business caseÂ
Vi er din digitale strategiske partner - HELE VEJEN! Kontakt os!