København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
Det kan være en jungle at finde rundt i forskellige commerce software-udbydere. Vi giver dig et godt bud på, hvilken software du kan vælge for at få succes med din e-commerce forretning.
At vælge den rette software er en essentiel del af din e-commerce strategi. I vores e-commerce partnerserie giver vi dig dybere indsigt i, hvad vores forskellige partnere kan tilbyde din forretning. I denne artikel kan du læse mere om BigCommerce og Commercetools, som blandt andet kan tilbyde konkurrencedygtig headless commerce, multi-storefront og meget mere.Â
For at finde ud af hvilken software, der egner sig bedst til netop din forretning, er det vigtigt først at overveje hvilke funktioner, du ønsker at tilbyde dine kunder og de teams, der administrerer dit website. Spørger du os, skal følgende seks funktioner indgÃ¥ pÃ¥ et hvert e-commerce website:Â
Brugervenlig navigation – kategorier, søgning og filtrering.
Tilbud og rabatter.
En mobilvenlig brugergrænseflade.
Effektive marketing-værktøjer.
En indkøbskurv, der er overskuelig og nem at bruge.
Sikre betalingsmetoder.
To rigtig gode bud pÃ¥ leverandører af software til e-commerce forretninger er Bigcommerce og Commercetools. Nedenfor vil vi uddybe fordelene ved disse to.Â
Forestil dig mulighederne for at udvide din forretning udover nye landegrænser, på tværs af kundesegmenter eller at lancere nye unikke brands – alt fra ét sted. Vores første bud, BigCommerce, tilbyder tjenester som headless commerce, omnichannel, B2B og multi-storefront. Med headless commerce er du ikke tvunget til at træffe et monolistisk valg, når det kommer til hvilket CMS (indholdsstyringssystem), der fungerer bedst for dig – du bestemmer selv, uanset om det er Contentful, Contentstack, Umbraco eller andet. Multi-Storefront (MSF) giver dig mulighed for at bruge en enkelt BigCommerce "store" til at drive flere "storefronts". Hver af disse storefronts kan have sit eget unikke domæne, tema, kategorier, websider, links til sociale medier, prislister, e-mailskabeloner og mere.
Fra det intuitive BigCommerce-dashboard kan du:Â
Oprette og administrere flere storefronts.Â
Bygge unikke kategorier.Â
Gøre produkter tilgængelige pÃ¥ én eller flere storefronts.Â
Se og administrere kunder og ordrer.Â
Holde styr pÃ¥ storefrontanalyser og vigtige dataindsigter.Â
Hvorfor vælge BigCommerce?Â
BigCommerce gør det nemt at oprette forbindelse til de mest populære front-end-frameworks, eksempelvis Next.js, sÃ¥ du kan sætte turbo pÃ¥ din kundeoplevelse og øge dine konverteringsrater. Deres fleksible, open SaaS-platform gør det muligt for din forretning at opbygge, vækste og fÃ¥ succes. Softwaren tilbyder avancerede værktøjer, en pÃ¥lidelig og sikker platform og intuitiv brugergrænseflade, sÃ¥ du som forhandler er klar til at erobre markedet og øge dit salg – hurtigt. Desuden muliggør BigCommerce en engagerende shoppingoplevelse for dine kunder pÃ¥ tværs af alle enheder med blandt andet ‘forladt indkøbskurv’ og facetteret søgning for at omdanne flere af dine browsere til kunder.Â
Med konverteringsfremmende værktøjer som BigCommerces mobiloptimerede kasse, produktanmeldelser, kuponer og rabatkan du øge dit salg, og med SEO-venlige funktioner opnÃ¥ en bedre Google-ranking. Desuden gør kontooprettelse for hurtigere betalinger, gæstebetaling og dedikeret SSL-support, det muligt for dine kunder at blive pÃ¥ dit domæne under hele købsprocessen. Slutteligt lader platformen dig sælge direkte til brugere af sociale medier sÃ¥som Facebook, Pinterest og Instagram - alt salg sendes tilbage til dit website for problemfri behandling og lagerstyring.Â
Vi har valgt Commercetools som partner, fordi de, som BigCommerce, tilbyder moderne og konkurrencedygtig headless commerce. Med denne løsning er det muligt at bygge en digital commerce løsning præcis som du forestiller dig den, og samtidig skabe en shoppingoplevelse, der fÃ¥r dine kunder til at vende tilbage.Â
Blandt de mange fordele ved Commercetools kan vi nævne:Â
Ingen fastlÃ¥sning af leverandører, sÃ¥ du kan designe den ideelle kundeoplevelse ved at vælge de bedste leverandører til din forretning.Â
Grænseløs fleksibilitet, der lader dig bygge dit eget software-økosystem for at skabe personaliserede oplevelser for dine brugere.Â
Et kraftfuldt ordrestyringsværktøj, der gør det muligt at sende de rette ordrer ud med minimum leveringstid samt balancere lager i forhold til lageromkostninger, hvilket er vigtigt for at optimere til den bedste profit. Â
Integreret produktinformationsstyringssystem (PIM), der muliggør adgang til alle produktdata og har et alsidigt og intuitivt interface, der hjælper dig til at administrere selv komplekse kataloger med bare få klik. På denne måde kan du administrere alle dine produkter fra ét sted.
Commercetools Merchant CenterÂ
Commercetools’ Merchant Center er kommandobasen for Commercetools’ API’er og mikroservices. Herfra administreres alle produkter, kataloger og forretningsprojekter, og værktøjets intuitive brugergrænseflade strømliner og effektiviserer dermed dine daglige arbejdsgange med commerce. Alle forretninger er forskellige og har unikke behov, hvorfor Commercetools Merchant Center er ekstremt brugerdefinerbart i visualisering og hÃ¥ndtering af forskellige data (produktdata, kundedata etc.), projektledelse af og i forskellige teams, hÃ¥ndtering af tilbud pÃ¥ tværs af alle kanaler og meget mere.Â
Har Commercetools fanget din interesse? Klik her, og se vores videoer med samtaler mellem Brad Soo, Product Marketing Manager hos Commercetools og Niels Brinkø, CTO hos Kruso.
Beklager, vi kan desværre ikke vise dig formularen. Kan det være fordi at du har ad blockers aktiveret?
Er i på udkig efter en ny digital partner eller softwareudbyder? Eller har du spørgsmål til ecommerce strategi?
Vi er her for dig! Kontakt vores CCO, Kenneth Ryle Thorsson.