København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
Digital succes er en rejse, ikke en destination. Det er ikke nok at det hele skinner og spiller perfekt den dag du lancerer – det er faktisk først her turen for alvor starter. Derfor er en stabil og integreret drifts- og supportorganisation en mindst lige så vigtig ledsager som dit udviklingsteam, hvis du vil opnå fremdrift i din løsning.
Effektiv drift og stabil IT-infrastruktur er både komplekst, arbejdstungt og virkelig vigtigt – ellers har du nemlig ikke nogen platform. Underligt nok er dette dog i mange organisationer et lavinteresse område man ikke skænker megen opmærksomhed, så længe det fungerer selvfølgelig. Cloud Services kan bedst betegnes som IT-vedligeholdelse håndteret online hvor du med fordel kan outsource de mest specialiserede områder til eksperter som os, uanset hvor og hvordan du hoster.
Vores services omfatter opsætning af deployment processer og versionsstyring, sikkerhedsoptimeringer og løbende håndtering af dataressourceforbrug. Vi sikrer stabil og lynhurtig performance igennem load balancing, Cloud skalering ift. spidsbelastninger, komplekse CDN-netværk m.m. Vi arbejder primært med Azure Cloud hosting og med moderne frontend-systemer som Netlify og Vercel.
Som kunde hos os får du adgang til et dedikeret og omfattende managed service set up der dækker bruger- og applikationssupport og incident management. Vi tilbyder garanterede responstider, service windows, fejlhåndtering og løbende proaktiv monitorering og vedligehold af løsningen.
Vi arbejder med en kundecentrisk supportorganisation der sikrer at du altid kan få den hjælp du behøver. Den består af:
Service desk team der altid er tilgængelig indenfor almindelige åbningstid til håndtering af 1. level support.
Direkte og specialiseret support igennem dit faste dedikerede udviklingsteam hvor du har direkte kontakt til enten projektlederen, clientlead eller andre relevante konsulenter på teamet.
24/7 support - som en tillægsservice tilbyder vi også 24/7 incident management udenfor normal åbningstid.
All kommunikation samles i vores centrale sagshåndteringssystem Jira som sikrer sporbarhed og transparens i vores aftaler og samtaler.
Som en del af vores support services tilbyder vi også at agere 1. level support for andre 3. parts leverandører og systemer, således at du som kunde kun skal henvende dig et sted.
Få en snak om hvordan dine brugere kan forstå eller forelske sig i dit digitale produkt. Kontakt os!