København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
Hos Kruso har vi mange års erfaring med at lave e-commerce platforme, og vi har derfor hjulpet mange af vores kunder med at vælge det rette system til at håndtere produktdata.
Mange af vores kunder ved ikke nødvendigvis hvad et PIM-system er, eller hvilke problemer det kan løse for dem, før de har snakket med os. Og selvom det ikke er alle forretninger, der har lige meget brug for et PIM-system, kommer der som regel et tidspunkt i en webshops levetid, hvor håndtering af produktinformation i stigende grad tager tid og koster besvær.
Hvis jeres virksomhed har produktinformation spredt ud over flere systemer, regneark og papirdokumenter, kan det være et tegn på, at I har en hovedpine at spare ved at investere i PIM. Et PIM-system giver mulighed for at samle al produktinformation ét sted, hvilket sikrer konsistens på tværs af alle kanaler og samtidig sørger for, at I ikke behøver at bruge så meget tid på administrativt bøvl.
Når jeres virksomhed oplever en stigning i antallet af produkter, kan det være svært at administrere produktinformationen fra dag til dag. Et PIM-system automatiserer processen med at organisere og distribuere produktdata, hvilket gør det muligt at få flere og flere produkter på hylderne uden at miste overblikket.
Hvis I oplever inkonsistens i produktinformationen på tværs af forskellige salgskanaler, kan det i værste fald betyde, at jeres kunder ikke ser jer som troværdige. Et PIM-system giver mulighed for at opretholde ensartet produktinformation på tværs af alle kanaler.
Hvis dine medarbejdere bruger for meget tid på manuelle opgaver såsom at opdatere produktinformation i alle mulige regneark, vil de formentlig være glade for, at I får et PIM-system. Et PIM-system automatiserer nemlig mange af den slags opgaver, frigør tid og ressourcer til mere værdiskabende aktiviteter fx. produktudvikling og markedsføring.
Hvis jeres virksomhed oplever nogen af disse tegn, vil det formentlig være en god idé at investere i PIM. Det vil ikke alene spare tid og sikre mere ensartet information, men kan også være med til at give en større arbejdsglæde for jeres medarbejdere og en bedre kundeoplevelse, ikke mindst.
Beklager, vi kan desværre ikke vise dig formularen. Kan det være fordi at du har ad blockers aktiveret?