København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
I takt med at karakteren af købsoplevelser fortsætter med at udvikle sig, gør den teknologi, der er nødvendig for at understøtte dem. Gå ind på Digital Experience Platform, eller kort sagt DXP. Gartner, Inc. definerer en DXP ved følgende:
I takt med at den online købsoplevelse forstætter med at udvikle sig, er det samtidig nødvendigt, at den teknologi, der bruges følger trop. Fokus her er på the Digital Experience Platform, DXP. Gartner, Inc. definerer DXP således: “A digital experience platform (DXP) is an integrated set of core technologies that support the composition, management, delivery and optimization of contextualized digital experiences.”
Historisk set har virksomheder haft to tilgange til at bygge en DXP: Købe en suiteløsning eller udvikle deres egen. Begge muligheder er har deres begrænsninger. Suitetilgangen passer sjældent til alle forretningskrav, så der kræves uundgåelige yderligere systemer. På den anden side kan skræddersyede DXP-løsninger være tidskrævende og omkostningskrævende, både fra et udviklings- og forretningsmæssigt værdiperspektiv.
I modsætning til suiten og skræddersyede DXP-løsninger er Composable DXP modulær af natur. De bedste teknologier forbindes nemt gennem intelligente, cloud-baserede API'er, der giver mulighed for at skabe engagerende, kontekstuelle og relevante digitale oplevelser. Modulopbygningen af denne tilgang giver mange konkrete fordele, som i sidste ende svarer til en hurtigere time to market. Den tidligere tid brugt på opgraderinger, re-platforming og andre dyre aktiviteter, der giver ringe eller ingen forretningsværdi, kan omdirigeres til at levere nye funktioner, flere funktioner inden for samme tidsramme og eksperimentere med nye ideer med mindre risiko.
Uniform består af følgende fire bygge blokke, der samlet udgør et composable DXP.
Uniform Mesh: Saml og berig indhold fra flere kilder til at drive dine frontend-komponenter.
Uniform Canvas: No-code værktøj gør det muligt for praktikere at skabe omnichannel digitale oplevelser.
Uniform Context: Hensigtsbaseret personalisering og eksperimentering med rapportering ved hjælp af dine foretrukne analyseværktøjer.
Uniform Deploy: Automatiseret udrulning af digitale oplevelser til dit valgte CDN.
Der er flere fordele ved at vælge en headless tilgang til jeres CMS og commerce platform. At gå fra en monolistisk til en headless e-commerce platform kan være en game changer for din virksomhed. Hvorfor? Det får du svaret på samt et blik på, hvordan det kan blive implementeret.
Hør om, hvorfor tiden er inde til at gøre dine webplatforme headless og fokusere på en composable arkitektur
Lær fra andre virksomheder, der har implementeret en headless arkitektur med succes, inklusiv deres udfordringer og succeser
Lær af de førende teknologiudbydere på det headless område, der dækker content management (CMS), eCommerce platforme og digitale experience platforme (DXP)