København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
Digital løsning for +16 brands
Hultafors Group er en globalt virksomhed med en unik portefølje af 16 premium brands, med produkter distribueret i 70 lande. Målet er at forbedre arbejdslivet for professionelle brugere med højklasseprodukter og løsninger.
Hultafors Group udvikler innovativt arbejdstøj, bæredygtigt værktøjer og unikke løsninger der tilbyder det bedste inden for funktion, sikkerhed, beskyttelse og effektivitet.
Siden 1883 har Hultafors været et førende mærke inden for håndværktøj. Og gennem årene er flere og flere brands blevet en del af gruppen. Snickers Workwear, Kansas, Solid Gear, Fristads og Hellberg Safety er blot nogle af dem.
Med 16 brands (og flere på vej) har Hultafors Group haft fokus på at strømline strukturen på tværs af alle brands men havde brug for et nyt teknisk setup egnet til at integrere nye brands - En effektiv, smart og skalerbar web-løsning.
Målet var at skabe en sammenhængende digital identitet på tværs af alle brands. Hultafors Group var langsomt igang med at migrere til en mere moderne opsætning med et headless CMS. Da vi blev en del af projektet, tog vi et skridt dybere og moderniserede også frontend og omdannede hele løsningen til en mere holistisk teknisk opsætning.
Der var ikke behov for at bygge alt op fra bunden af igen. Det giver simpelthen ingen mening at smide alt ud hvert andet år. Derfor arbejder vi med den eksisterende PIM-platform og CMS-løsning, men moderniserer de ting, der skal opdateres.
På denne måde består projektet både af vedligeholdelse og opdateringsarbejde samt udvikling af nye metoder.
Vi lever op til vores kunders forventninger, men vi kan også se, at flere og flere af vores leverandører og partnere skruer op for deres bæredygtighedsambitioner. Dette giver os mulighed for yderligere at styrke vores positioner.