København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
Digital flagskibsbutik med skudsikre oplevelser for fællesskabet.
GAIM tilbyder sportskytter og jægere en ny måde at blive bedre til at skyde gennem et VR-miljø. Skabt af jægere for jægere, tilbyder GAIM et omkostningseffektivt, tidsbesparende og tilgængeligt produkt, der opbygger muskelhukommelse, og gør brugerne klar til virkeligheden.
Sammen skaber vi fremtidig digital vækst og skaber unikke oplevelser med VR-skydning for et kundesegment, der holder fast i traditionerne.
GAIM havde brug for en ny digital flagskibsbutik for at sikre fremtidig vækst i Nordamerika og Europa.
Med et nyt moderne udtryk udvider vi skydeoplevelsen til et fællesskab af sportskytter, jægere, retshåndhævende myndigheder og militærpersoner.
En brugeroplevelse, der guider brugeren gennem hele købsprocessen og fortsat holder kunden engageret efter betaling.
En kunderejse baseret på segmenter, der passer til eksisterende og kommende produkter.
Et commerce-venligt navigationssystem, der understøtter et bredere produktkatalog.
For sikre succes var vi nødt til at forenkle brugerens proces med at finde det rigtige produkt og fjerne så meget friktion som muligt. Samtidig skal siden appellere til det nordamerikanske publikum uden at miste det europæiske marked.
Med en opfriskning af brandet og et moderne designsprog, der er rent, har en begrænset farvepalet, er iøjnefaldende og tilbyder en medrivende produktoplevelse, skabte vi en succesfuld digital flagskibsbutik.
Platformen har en unik produktvisning baseret på segmenter og brugerbehov, der fortæller historien om, hvad det er, hvordan det fungerer, hvem det er for, og hvorfor du bør købe det, og hvor du kan prøve det.
Med Black Week lige om hjørnet havde vi brug for en hurtig time-to-market. For at sikre, at platformen var klar til den bedst sælgende periode, var første opgave at oprette forbindelse mellem den eksisterende Ucommerce-platform og det nye Storyblok CMS. Dette blev efterfulgt af en intensiv frontend-arbejdsproces med implementering af det nye design og brugeroplevelse.
Projektet startede kun to måneder før deadline, men vi formåede at være til tiden og ramte i den grad plet, da GAIM nåede nye salgsrekorder under Black Week og julen.