Kruso Logo
Kontakt os

Support.

Kære kunde,

Vi benytter Jira til vores Support sager.

Hvis du er oprettet i Jira skulle du have modtaget en mail, som indeholder dit login og et link til Jira (Bemærk: Linket er kun gyldigt i 24 timer).

 

Hvad du har brug for i Jira.

Når du kommer ind på siden, bliver du mødt af 3 mugligheder: Explore, Create og Search.

I første omgang har du brug for at kunne oprettet​ en sag, til dette benyttes Create.

Sagstype vælges afhængig af hvad du ønsker hjælp til:

  • Incident benyttes til fejl, defekter eller uhensigtsmæssigheder som giver problemer med hjemmesiden.

  • Bug er KUN til kode-fejl og benyttes kun af Kruso.

  • Service Request benyttes til spørgsmål om udfordringer I står med og ønsker svar på.

  • Task benyttes til opgaver eller ændringsønsker til hjemmesiden.

Formularen udfyldes, så godt som muligt – Jo bedre beskrivelse, jo hurtigere kan vi forstå hvad du ønsker hjælp til.

Når du har indsendt formularen, vil den blive behandlet af vores Support, som vender tilbage til dig. Du modtager en email, når der er nye beskeder på din sag.

Søg i dine sager

Til at finde rundt i dine indsendte sager, kan du benytte Search. Her kan selekteres mellem de forskellige sagstyper ved at benytte de forudbestemte filtre eller du kan lave dine egne favoritfiltre. 

Skulle der være spørgsmål eller ønske om hjælp her og nu, er du altid mere end velkommen til at ringe på 3336 4446 eller skrive til support@kruso.dk.