Kruso Logo
Kontakt os

Support.

Kære kunde,

Vi benytter Jira til vores Support sager.

Hvis du er oprettet i Jira skulle du have modtaget en mail, som indeholder dit login og et link til Jira (Bemærk: Linket er kun gyldigt i 24 timer).

Hvad du har brug for i Jira

Når du kommer ind på siden, bliver du mødt af 3 muligheder: Explore, Create og Search.

I første omgang har du brug for at kunne oprettet​ en sag, til dette benyttes Create.

Sagstype vælges afhængig af, hvad du ønsker hjælp til:

  • Incident benyttes til fejl, defekter eller uhensigtsmæssigheder, som giver problemer med hjemmesiden.

  • Bug er KUN til kode-fejl og kan udelukkende bruges af Kruso.

  • Service Request kan bruges til at stille spørgsmål, hvis I støder på udfordringer og har brug for hjælp til at løse disse.

  • Task benyttes til opgaver eller ændringsønsker til hjemmesiden.

Formularen udfyldes, så godt som muligt – en mere detaljeret beskrivelse giver os en bedre forståelse af, hvilken form for hjælp, der er behov for.

Når du har indsendt formularen, vil den blive behandlet af vores Support, som vender tilbage til dig. Du modtager en email, når der er nyt i din sag.

Søg i dine sager

For at finde rundt i dine indsendte sager, kan du benytte Search. Du kan enten vælge mellem de forskellige sagstyper ved at benytte de forudbestemte filtre, eller du kan lave dine egne favoritfiltre. 

Hvis du sidder inde med presserende spørgsmål, eller ønsker hjælp her og nu, er du altid mere end velkommen til at ringe på 3336 4446 eller skrive til support@kruso.dk.