København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
Efter overtagelse af løsningen har Kruso udskiftet og tilføjet flere 3. parts produkter, for at give en mere fleksibel og skalerbar løsning.
Rigtigmad er et online madmarked, der tilbyder økologiske og bæredygtige produkter af meget høj kvalitet. Som et ungt start-up med Michelin kok og stenalder crossfitter Thomas Rode som frontfigur og idémand, startede rigtigmad som et 100% digitalt projekt fra dag ét. Løsningen er bygget på Umbraco med Ucommerce som e-commerce framework.
Efter godt 1 år som online madmarked havde konceptet bevist sin berettigelse i markedet og oplevede en signifikant vækst. For at kunne fortsætte denne udvikling besluttede Rigtigmad at teame op med et bureau som havde erfaring og ekspertise indenfor at skalere og vækste digitale handelsløsninger.
Kruso blev valgt, og efter overtagelse af løsningen har vi udskiftet og tilføjet en række 3. parts funktionaliteter for at give en mere fleksibel og skalerbar løsning. F.eks. er PSP’en udskiftet for bedre at kunne håndtere de klassiske udfordringer, som vi oplever ved abonnementsforretning. Vi har desuden redesignet alle selvbetjeningsfunktioner og udviklet et helt nyt inspirationsunivers. Yderligere har vi optimeret brugeroplevelsen og øget konverteringen ved at have tilføjet en produktanbefalingsmotor og en ny søgefunktion.
Rigtigmad har efter denne første optimeringsfase oplevet en fordobling i antal medlemmer og har udvidet deres online sortiment til over 1000 varenumre i adskillige fødevarekategorier. Herudover kan Rigtigmad nu tilbyde levering til hele landet. Fremadrettet skal løsningen styrkes i forhold til endnu flere moduler til servicering og selvbetjening af kunder. Mere avancerede kampagnefunktioner og berigede produktinformation er også tiltag, som skal sikre Rigtigmads fortsatte vækst.
På trods af et år præget af Covid-19 har Rigtigmad igennem hele 2020 oplevet en stor fremgang i deres forretning med en tredobling af deres omsætning. Dette skyldes blandt andet, at forbrugere generelt har fået øjnene op for at købe madvarer af høj kvalitet, samtidig med at de i langt højere grad er blevet vant til at handle online. I 2021 er der meget mere i vente, og vi glæder os til for alvor at sætte alle sejl til.
Efter tilpasning af det online koncept og en generel opdatering af systemet, har vi oplevet en 100% vækst i nye medlemmer over de seneste måneder. Dette er en vigtigt milepæl på vores rejser mod at være det førende onlinesupermaked med rigtig mad.