København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
SSO løsninger for at reducere behovet for flere logins.
Nord-Lock Group er verdens førende inden for sikre bolteløsninger med produkter, der bruges i en række kritiske applikationer, såsom vindmøller, højhastighedstog og rutsjebaner. Deres kunder omfatter mange af verdens mest respekterede virksomheder, der sætter deres lid til Nord-Lock Group, i høj grad på grund af deres dybe tekniske viden og den førsteklasses support, de yder.
Nord-Lock har stort fokus på proaktiv kunde- og medarbejdersupport. På grund af dette fokus har de samlet en liste over forskellige applikationer og værktøjer til at hjælpe i forskellige situationer, ofte brugt i forskellige modulære kombinationer. Da brugen af disse begyndte at stige, befandt brugerne sig i en frustrerende situation, hvor de forskellige applikationer krævede flere logins.
Vi var nødt til at fjerne så mange forhindringer som muligt i forbindelse med login-processen. Derfor var forbindelser til kendte platforme som Facebook og Google vigtige. Løsningen skulle også nemt forbindes med Nord-Locks interne AD, som giver deres medarbejdere mulighed for at logge på deres Brand og eCommerce platform med deres interne konti. Kruso skulle hjælpe med at finde den bedste Single Sign On (SSO)-løsning til at reducere behovet for flere logins.
Nord-Lock bruger mange af Microsofts tjenester, så vi begyndte at se på Microsofts tilbud indenfor området. Azure Active Directory B2C understøtter standarder som OpenID Connect, OAuth 2.0 og SAML. Dette muliggør lette integrationer til andre løsninger og tjenester inden for Nord-Locks tekniske landskab. Azure Active Directory B2C giver os mulighed for at oprette forbindelse til brugerudbydere som Facebook og Google, samtidig med at vi forbinder det til Nord-Locks interne AD. Med adgangen til at skabe skræddersyede brugerflows (kaldet brugerdefinerede politikker i Azure Active Directory B2C) kan vi oprette forbindelse til andre løsninger, såsom registreringer direkte til deres Lead Capture i Dynamics.
Nord-Lock har i høj grad forbedret kundeoplevelsen med deres SSO-løsning, da den har reduceret antallet af tidligere påkrævede Sign On’s. SSO-løsningen giver også deres medarbejdere et bedre digitalt arbejdsområde, hvilket samtidigt giver dem værktøjerne til at yde deres allerbedste uden unødvendige gnidninger. Vores forståelse for Nord-Lock og deres kunders behov samt Nord-Locks arbejdsmetoder var af stor værdi, da vi reducerede diverse barrierer til et minimum.