København
Landemærket 10, 6. sal1119 København
Danmark+45 33 36 44 44hello@kruso.dk
Forenkler kompleksiteten i bæredygtighed og forretningsperformance.
NIVI skaber struktur i den komplekse verden med CO₂-reduktion via smarte dataanalysetools og har opbygget en stort ekspertise i at vurdere, forstå og minimere miljøaftryk. Sammen med en bred vifte af virksomheder leverer NIVI konkrette strategier baseret på solid videnskab og ingeniørprincipper.
Vi har designet deres ny digitale platform med opdateret CVI og brand guidelines, der afspejler, hvem NIVI er, og hvad de tilbyder.
NIVI stod over for en klassisk, men kritisk udfordring: De havde svært ved at skille sig ud i markedet. Deres eksisterende website manglede en tydelig identitet og lignede mange af konkurrenternes. Derudover var brugerrejsen uklar og gav et udtryk, der ikke afspejlede, hvem NIVI egentlig er.Â
Vi startede samarbejdet med en designworkshop, hvor vi sammen med NIVI afklarede bÃ¥de virksomhedens forretningsmÃ¥l og brugernes behov. Gennem en user journey mapping identificerede vi konkrete gaps i den eksisterende løsning og fandt frem til, hvor vi kunne skabe en mere mÃ¥lrettet og tilfredsstillende brugeroplevelse.Â
Vi justerede den digitale designidentitet og informationsarkitektur, der tydeligt fortæller, hvem NIVI er, hvad de tilbyder og hvorfor man skal vælge dem. Vi lagde særligt vægt pÃ¥ forsiden, hvorfra brugeren nemt kan navigere videre fra. Derudover udviklede vi dedikerede produktsider med skarpe budskaber, tydelige CTA’er og et simplificeret sprog, der forklarer, hvad produktet er og hvad det gør. Hertil integrerede cases og testimonials for at højne troværdigheden og vise, hvordan NIVI allerede skaber værdi for deres kunder. Â
Den visuelle identitet fik også en markant opgradering med ny UI og CVI. Gennem to designiterationer med fokus på tone of voice, visuelt hierarki og indholdspræsentation, sikrede vi, at det rigtige indhold bliver præsenteret på det rigtige tidspunkt.
Nye billeder, animationer og hero-moduler giver produkterne liv, og den opdaterede fortælling og layout fremhæver NIVIs personlighed og professionalisme.
Tilsammen har det givet et nyt website, der fremstår både moderne og autentisk og som giver NIVI en stærkere position i markedet. Ikke bare visuelt, men også i måden de kommunikerer deres ydelser og værdier på.