Kruso Logo
Kontakt os

ESSVE

Bedre brugeroplevelse og markedsreaktion med en moderne B2B-platform.

Siden 1970 har ESSVE udviklet produkter, der er uundværlige i den professionelle håndværkers værktøjskasse. Med et omfattende produktsortiment og en stærk tilstedeværelse på B2B-markedet havde ESSVE brug for en digital platform, der matchede deres egen høje kvalitet og pålidelighed for at imødekomme kundernes nye forventninger til B2B-indkøb.

Den nye dagsorden i B2B-commerce

Nutidens B2B-kunder er ikke, som de var engang. De forventer samme hastighed, gennemsigtighed og bekvemmelighed, som de kender fra B2C og derfor er det nødvendigt at gentænke sin B2B-forretningsmodel for at imødekomme de konstant skiftende behov hos B2B-kunderne.

ESSVEs tidligere system havde ikke den nødvendige fleksibilitet og tilpasningsevne til at leve op til disse forventninger, hvilket resulterede i dårlige kundeoplevelser.

Overgang til en alt-i-én commerce-platform

For at imødekomme disse udfordringer implementerede ESSVE DynamicWebs alt-i-én platform, hvilket skabte større sammenhæng og et klart overblik over deres digitale forretning. Integreret med deres eksisterende ERP-system sikrer løsningen en smidig overgang og forbedret datastyring på tværs af organisationen.

Med den nye opsætning kan ESSVE nu samle deres digitale tilstedeværelse og skalere forretningen efter behov. Det har med det samme forbedret de interne forretningsprocesser. Derudover kan ESSVE nu tilbyde kunderne det, de efterspørger med en mere personlig og fleksibel kunderejse, som præsenterer ESSVEs fulde produktkatalog og produktdata.

B2B-commerce i topklasse

DynamicWebs alt-i-én platform kombinerer PIM, CMS, commerce-motor og marketing ét sted, hvilket giver ESSVE alt, hvad de har brug for, i ét samlet system.

I modsætning til en headless-opsætning er der ikke behov for at bruge tid og ressourcer på at integrere flere tredjepartssystemer, alt er allerede forbundet. Det gør de interne processer mere strømlinede og effektive, reducerer kompleksiteten og muliggør hurtigere time-to-market for nye produkter og digitale initiativer.