Kruso Logo
Kontakt os

Raptor.

Produktanbefaling og optimering af købsoplevelsen

Raptor blev oprindeligt skabt af en flok dygtige Business Intelligence konsulenter, som så potentialet i en beriget e-commerce brugeroplevelse. Grundet afsæt i data modellering, algoritmer og AI, har Raptor hurtigt skabt et af de mest kompetente værktøjer til produktanbefaling og optimering af købsoplevelsen. Raptors BI tilgang og fokus på individuelt tilpassede algoritmer mv. passer perfekt ind i Kruso's forståelse af berigelse af vores e-commerce løsninger og vores kunders ønske om unikt tilpassede løsninger. 

Et nutidigt og relevant partnerskab

Kruso anvender Raptor til flere forskellige formål og ser en enorm styrke i mulighederne for at vi selv kan gå ind og arbejde med opsætning og udvikling af platformen. Yderligere er Raptor yderst kompetent til at indgå som komponent i en kompleks infrastruktur, der er nødvendig for at kunne tilgodese eksempelvise globale e-commerce løsninger eller løsninger i flere kanaler, med flere typer kunder, Omnichannel. Med en platform som kan tilpasse commerce oplevelsen ud fra individuelle interaktionsmønstre og digitale handlinger kan Raptor sikre relevant content på tværs af platforme, med et øget fokus på personalisering.

Tre grunde til at vælge Raptor

  • Raptor genkender brugere og deres adfærd på tværs af kanaler og platforme

  • Raptor stiller alle kundedata til rådighed via CDP i alle marketingkanaler

  • Raptor tilbyder personligt tilpasset indhold, produktanbefalinger og optimering af kundeoplevelsen