Kruso Logo
Kontakt os
Tilbage til karriere

Kommerciel Projektleder, praktikant

Aarhus

Bliv ekspert i ledelse af IT-salgsprocesser mod det offentlige via et udfordrende praktikforløb hos et af landets førende digitale konsulenthuse

Det er ikke alle, der ved det, men det offentlige er faktisk blandt de allerstørste aftagere af danske IT-virksomheders produkter og services, og der ligger et nærmest uendeligt forretningsudviklingspotentiale for de virksomheder, som formår at synkronisere med det offentliges behov og krav. Det gælder selvfølgelig dels i forhold til hvad, der konkret sælges, men også i høj grad hvordan det sælges. Det sidste kan for den udenforstående lyde som en lidt abstrakt formalitet. Men det er faktisk nøglen til at kunne konkurrere på både det danske og det europæiske marked, og er hemmeligheden bag mange danske forretningssucceser i de senere år – ikke mindst inden for IT. 

Derfor er der blandt danske IT-huse naturligvis stor efterspørgsel på personer, som kan planlægge og styre, hvordan man som virksomhed går til det offentlige marked. 

Nu kan du, via en praktikstilling som kommerciel projektleder hos Kruso med start august/september 2022,tilegne dig sådanne erfaringer og kompetencer og tage et kvantespring i en karriere inden for international salgsledelse. 

Vi tilbyder dig

  • At blive en del af en fagligt kompetent og sjov kommerciel afdeling med et skyhøjt ambitionsniveau 

  • Mentorship fra vores Bid Manager + sparring fra flere faglige nøglepersoner 

  • Hands-on erfaring med salgsprocesser til det offentlige segment 

  • Faglige kommercielle udfordringer hvor dit engagement og input tæller 

  • En hverdag på en down-to-earth arbejdsplads med søde og kloge kollegaer 

  • Lækre og centrale arbejdsrammer fra vores kontor i Aarhus C 

  • Lækker gratis frokostordning 

  • 3000,00 kr. i månedlig erkendtlighed 

Som praktikant hos Kruso bliver du en del af et ambitiøst internationalt digitalt bureau, der bobler af energi og brænder for at være de bedste. Du får stor medbestemmelse på de områder, du gerne vil arbejde med – og derfor skal du være klar til at tage ansvar og prøve grænser af. 

For den rigtige kandidat vil der desuden være gode muligheder for et studiejob efter endt praktikforløb. 

Hvad kommer du til at lave?

Du bliver en del af Krusos Public Bidding team, som i det daglige arbejde er fokuseret på at vinde nye spændende projekter igennem offentlige udbud. Under supervision af vores Bid Manager vil du komme til at arbejde med: 

  • Tilrettelæggelse og projektledelse af vores tilbudsprocesser mod det offentlige 

  • Research-opgaver omkring kunder, nye projekter og konkurrenter 

  • Monitorering af markedet og planlægning af udbudsaktiviteter 

  • Indsamling, analyse og -præsentation af data 

  • Administrative opgaver som tilbudsprocessering, opbygning af interne erfaringsbiblioteker, korrekturlæsning 

  • Tilrettelæggelse og facilitering af forhandlingsmøder 

Ovenstående er et udgangspunkt, som vi fintuner efter de fastsatte læringsmål, dine kompetencer, samt agilt opståede muligheder i forbindelse med konkrete projektarbejder under dit internship. 

Hvem er du?

Du læser på en videregående uddannelse med enten et kommercielt eller kommunikationsfokus, f.eks. fra Handelshøjskolen, Aarhus Universitet eller DMJX. 

Du er omhyggelig, præcis og fleksibel med et skarpt øje for detaljen. Du er selvkørende, initiativrig og søger gerne efter svar på det, du ikke har lært endnu. 

Du tiltrækkes af en varierende hverdag med udfordringer, der spænder over dybdegravende researcharbejde til åbne diskussioner og workshops. 

Du begår dig ubesværet på dansk og engelsk – og måske svensk eller tysk (ikke et krav), og skriftligt er du stærkere end flertallet. 

Du er motiveret for at arbejde med salgs- og projektledelse og har lysten og viljen til at dygtiggøre dig! 

Hvorfor arbejde i Kruso?

Hos Kruso tillader vi os selv – ja, vi kræver ligefrem – at være nysgerrige. Vi udforsker nye teknologier og nye måder at arbejde på for at udvide vores perspektiv. Vi gør en ære ud af at levere kvalitetshåndværk i alle facetter af vores løsninger. Og vigtigst af alt, vi bekymrer os og tager hånd om hinanden og den verden, hvor vi som enkeltpersoner og som virksomhed spiller vores rolle.

Kruso gør en dyd ud af at tilbyde et dynamisk og åbent arbejdsmiljø – en ramme for samarbejde, vidensdeling og løbende selvudvikling og -realisering. Vi har en stærk professionel kultur, hvor vi fokuserer på at finde og udvikle de bedste løsninger til vores kunder. Samtidig dyrker vi en down-to-earth arbejdskultur og at kunne være en fleksibel arbejdsplads, der kan rumme alle personligheder og forskellige individuelle behov. Således har alle medarbejdere stor frihed til selv at strukturere deres arbejdstid.

Vi vægter det sociale højt og er stolte af det stærke fællesskab, som vi har på tværs af hele virksomheden. Derfor afholder vi også forskellige arrangementer som f.eks. biografaftener, fredagsbarer, innovationsdage og årlige weekendture for alle Krusaders.

Kruso er et digitalt udviklings- og rådgivningsbureau stiftet i 1999. Vi er specialiseret i udvikling af komplekse webplatforme og digitale konsulentservices og er en af Danmarks mest erfarne leverandører af digitale løsninger til både offentlige og private virksomheder. Vi er et godt sammentømret hold på små 100 specialister fordelt på vores kontorer i København, Aarhus, Malmø, Gøteborg, Stockholm og Lviv. Vores tjenester inkluderer digital strategi, user experience design, rådgivning, udvikling og drift.

Ansøg

Praktikstillingen er til tiltrædelse asap efter sommerferien, så indsend hurtigst muligt en ansøgning samt CV nedenfor.  

Hvis du har nogen spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive til job@kruso.dk  

Vi forventer at afholde samtaler løbende. 

Valgfri
Valgfri
Valgfri
Valgfri
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Google Privacy Policy