Kruso Logo
Kontakt os
Tilbage til karriere

Bid Management Praktikant

Aarhus

Har du en stor passion for projektledelse og salg? Ønsker du et lærerigt, projektorienteret forløb med stor frihed og mulighed for selv at præge retningen og arbejdsopgaverne?

Vi gætter på at du via din uddannelse har fået et teoretisk grundlag for at forstå hvordan afsætning fungerer i en B2B/B2G-sammenhæng. Men nu vil du gerne prøve det af – du vil have salg og projektledelse op under neglene. Dét får du som Bid Management praktikant hos Kruso.

Så har vi det rette praktikforløb til dig!

Hos Kruso søger vi lige nu en ny praktikant til Bid Management på vores kontor i Aarhus. Du bliver en del af et ambitiøst digitalt bureau, der bobler af energi og brænder for at være de bedste. Du får stor medbestemmelse på de områder, du gerne vil arbejde med – og derfor skal du være klar til at tage ansvar.

Vi tilbyder dig

  • At blive en del af en fagligt kompetent og sjov kommerciel afdeling med et skyhøjt ambitionsniveau

  • Hands-on erfaring med Bid Management

  • Faglige kommercielle udfordringer hvor vi har brug for dit input

  • Daglig inspiration i et spændende digitalt tech-bureau med internationalt udsyn

  • En hverdag på en down-to-earth arbejdsplads med søde og kloge kollegaer

  • Centralt beliggende kontor i Aarhus

  • En lækker gratis frokostordning

  • 3000 kr. om måneden i erkendtlighed

Hvad kommer du til at lave?

Du bliver en del af Kruso Bid Management-team, som i det daglige arbejde, er fokuseret på at vinde nye spændende projekter igennem udbud. Vi forestiller os, at dit forløb og dine opgaver kommer til at centrere sig omkring nedenstående, men vi tilretter selvfølgelig efter dine ønsker og kompetencer:

  • Planlægning og projektledelse af prækvalifikationer og tilbud

  • Research-opgaver omkring kunder, nye projekter og konkurrenter

  • Monitorering af markedet og planlægning af udbudsaktiviteter

  • Dataindsamling og -præsentation

  • Opbygning og vedligeholdelse af CV-databaser, referencebibliotek og best practice-samling

  • Administrative opgaver som fx upload af tilbud, opbygning af tilbudssites, korrekturlæsning

Hvem er du?

Udbud, tilbud, prækvalifikationer er måske lidt kendte begreber for dig? Du kender måske lidt til projektledelse allerede?

Vi søger dig, der har drive og brænder for at sikre en god udbudsproces og dybdegravende researcharbejde. Du er omhyggelig, præcis og fleksibel med et skarpt øje for detaljen. Du er selvkørende, initiativrig og søger gerne efter svar på det ikke du har lært endnu.

Du har en glad, smilende og imødekommende personlighed, og læser på en relevant videregående uddannelse – gerne inden for erhvervsøkonomi, erhvervsjura, kommunikation eller noget helt fjerde.

Du begår dig ubesværet på dansk og engelsk – og måske svensk eller tysk (ikke et krav).

Vigtigst af alt er, at du er motiveret for at arbejde med salg, projektledelse og Bid Management, og i fællesskab finder vi ud af, hvad netop du synes er spændende og skaber de rigtige rammer for din udvikling.

Vi forventer ikke, at du kan alting endnu – men vi har en forventning om, at du har lysten og viljen til at dygtiggøre dig!

Hvorfor arbejde i Kruso?

Hos Kruso tillader vi os selv – ja, vi kræver ligefrem – at være nysgerrige. Vi udforsker nye teknologier og nye måder at arbejde på for at udvide vores perspektiv. Vi gør en ære ud af at levere kvalitetshåndværk i alle facetter af vores løsninger. Og vigtigst af alt, vi bekymrer os og tager hånd om hinanden og den verden, hvor vi som enkeltpersoner og som virksomhed spiller vores rolle.

Kruso gør en dyd ud af at tilbyde et dynamisk og åbent arbejdsmiljø – en ramme for samarbejde, vidensdeling og løbende selvudvikling og -realisering. Vi har en stærk professionel kultur, hvor vi fokuserer på at finde og udvikle de bedste løsninger til vores kunder. Samtidig dyrker vi en down-to-earth arbejdskultur og at kunne være en fleksibel arbejdsplads, der kan rumme alle personligheder og forskellige individuelle behov. Således har alle medarbejdere stor frihed til selv at strukturere deres arbejdstid.

Vi vægter det sociale højt og er stolte af det stærke fællesskab, som vi har på tværs af hele virksomheden. Derfor afholder vi også forskellige arrangementer som f.eks. biografaftener, fredagsbarer, innovationsdage og årlige weekendture for alle Krusaders.

Kruso er et digitalt udviklings- og rådgivningsbureau stiftet i 1999. Vi er specialiseret i udvikling af komplekse webplatforme og digitale konsulentservices og er en af Danmarks mest erfarne leverandører af digitale løsninger til både offentlige og private virksomheder. Vi er et godt sammentømret hold på små 100 specialister fordelt på vores kontorer i København, Aarhus, Malmø, Gøteborg, Stockholm og Lviv. Vores tjenester inkluderer digital strategi, user experience design, rådgivning, udvikling og drift.

Ansøg

Søg jobbet ved at udfylde nedenstående formular:

Valgfri
Valgfri
Valgfri
Valgfri
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Google Privacy Policy