Kruso Logo
Kontakt os

WEBINAR 23-02-2023, 10-11 am

Global omnichannel for fashion brands.

Kruso x Centra

Omnichannel er blevet den nye normal, og dine kunder kræver en problemfri og personlig oplevelse og har høje forventninger til, at din forretning leverer et bestemt niveau af service på tværs af alle kanaler.

En omnichannel-strategi er en kundecentreret tilgang, der giver en ensartet oplevelse på tværs af flere kanaler, herunder web, mobil, i butikken og på sociale medier. Indenfor fashion e-commerce betyder dette blandt andet at have et konsistent brandbudskab på tværs af alle kanaler og kontaktpunkter.

Dagsorden.

Til webinaret vil du få indsigt i:

  • Hvad er omnichannel og hvordan udvikler det sig?

  • Omnichannel er den nye standard - hvordan lever du op til dine kunders forventninger?

  • Hvordan Centra kan støtte din omni-rejse.

  • 3 ting du skal overveje i udviklingen af jeres omnichannel-strategi.

Webinaret afholdes af Niels Brinkø (CTO, Kruso), Martin Jensen (CEO, Centra) og Kenneth Thorsson (CCO, Kruso).

Hvorfor bør virksomheder anvende omnichannel tilgangen?

Omnichannel-handel har revolutioneret, hvordan virksomheder interagerer med deres kunder, og næsten 80 % af kunderne foretrækker omnichannel-tilgangen på grund af den problemfri kommunikationsoplevelse. En succesfuld omnichannel tilgang gør dine kunder til kernen af din strategi, ved at vide, hvem dine kunder er, og lytte til deres ønsker og behov. Metoden gør dig i stand til at skabe en problemfri og skræddersyet oplevelse for hver af dine kunder, hvilket giver flere forretningsmæssige fordele, såsom øget rækkevidde, bedre kundeservice og øget kundeloyalitet, som driver flere konverteringer og salg.

Ifølge Harvard Business Review foretrækker omkring 73% af forbrugerne at shoppe gennem flere kanaler og Google nævner, at 85% af digitale forbrugere starter købsrejsen på én enhed, men afslutter den på en anden. Desuden antyder Harvard Business Review, at omnichannel-kunder bruger 10% mere online og 4 % mere i fysiske butikker end enkeltkanalkunder og har en 30% højere levetidsværdi end dem, der kun bruger én kanal.

Virksomheder, der ønsker vækst ved hjælp af en omnichannel-strategi, står over for udfordringer såsom at nedbryde muren mellem fysisk og digital, bruge data korrekt til at skabe personlige kundeoplevelser, kontrollere brandbudskabet osv. Alligevel er næsten 90% af detailledere enige om, at en omnichannel-strategi er afgørende for virksomhedssucces.

Tilmeld dig webinaret her.

Tilmeld dig ved at udfylde formularen.